Sida 1&2

Hej!
Har inte skrivit här på ett tag.
Men jag har dels varit sjuk och dels för att jag inte har haft något att skriva om.
Så nu tänkte jag visa de två scrapbooking-sidorna jag gjort i min nya scrapbook.
Måste bara säga innan att min stora dator har gått sönder, fläkten låter som en gräsklippare.
Och minidatorns tangentbord är helt störd, så jag skriver på ett tangentbord som är dubbelt så stor som själva datorn.
Men här kommer sidorna i allafall:


Detta är förstasidan då.
Dikten älskar jag, och därför tyckte jag att det kunde bli en bra start.
Dock så var det första gången jag använde de små bokstavsstämplarna, så det blev inte som jag hade tänkt från början.



Detta är en sida med min bokstol som jag och mariam byggde.
Jag är medveten om att det ser lite udda ut, men jag hade inte rätt material eller inspirationen, så det blev som det blev.

Det är allt jag gjort hittills, inte mycket jag vet.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0