It's not my day

Det har inte varit min dag på hela förra veckan och nu början på denna.
Fantastiskt.
Så nu kommer jag vara hemma imorgon för min mage är i uppror, detaljerna skulle skada vilken själ som helst, så jag nämner inte dem.
Själv så är jag redan skadad.
Dock så älskar jag min skola, och lektionerna där.
Trivs jättebra där, så det är synd att jag måste stanna hemma imorgon.
Dock så är det ett nödvändigt att jag har tillgång till en toalett... snabbt.
I medieproduktionen håller vi på med en animering i Flash, och min grupp ska göra en reklam om GPS med aliens...
Tyvärr har vi en lektion imorgon så det är nödvändigt att jag är där.
Men jag har laddat ner en Flash-trial från adobe, så jag kan ju jobba lite hemma.
Och såklart kommer jag att ladda upp resultatet här på bloggen.
När läraren i webbdesign visar hur man gör.
Hoppas han inte visar det imorgon bara.
Det är ju bara två lektioner då, medieproduktion och webbdesign.
För utom skolan så har jag blivit besatt av Buffy - the vampire slayer.
I am sooo in looove with Angel.
Haha, vem är inte det liksom.
Fast det är ju skillnad mellan in love och in looove.
In love är ju helt på riktigt, och in looove är ju bara en liten crush.
Nu måste jag sova, är sjukt trött efter alla MVG:n man får, haha.
Nejdå, mer att jag vaknar otroligt tidigt varje dag och inte sover när jag kommer hem från skolan.
Någon gång ska jag visa alla böcker jag får hem.
Bara för Mariams skull...
Uhh, orkar inte skriva mer, det räcker väl för ikväll?

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0