Wow

Jag känner redan att jag inte har någon inspiration att skriva, det måste bero på mina sömnvanor och att jag inte har fixat den där designen än.

Kan redan säga nu att det inte kommer att komma några bilder på ett tag, har ingen direkt kamera, och min minneskortläsare är borta så jag kan inte ta bilder med mobilen.
Jag är ledsen, men jag trivs inte med att ta bilder från google hela tiden, känns så opersonligt på något vis.
Men jag kommer att ta en massa bilder med pappas systemkamera på höstlovet, då jag åker till Göteborg för att träffa en kompis.
Men just för tillfället är det bara text som gäller, men det går väl bra ändå?

I skolan håller vi på med ett nytt program, InDesign som alla journalister använder, den är nästan likadan som Photoshop bara att det är motsatsen.
Haha, svårt att förklara men i PS så har man mycket bilder och lite text, och i InDesign är det tvärtom, men den har ändå samma funktioner på ett ungefär.
Kan säga redan nu att jag inte vill bli journalist, vet inte ens varför jag valde den linjen från början, vill hjälpa människor ju.
Dock så gillar jag att skriva, men jag gillar inte tidningar eller artiklar.
Ahh, what have I done?
Men jag älskar skolan ändå, för första gången i mitt liv.

Just nu tittar jag The Vampire Diaries på 6an, har redan sett detta avsnitt men det är alltid kul att titta om. :)


Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0