Weirdest day ever

Okej, det kanske var en liten överdrift, men ni kan ju få läsa själva vad som hänt.
Dagen började med att jag vaknade 11.00, jag går in på sl.se och får se att det är stopp i tunnelbanan så att jag skulle bli tvungen att åka ersättningsbuss.

Jag klär på mig och rusar ut utan att äta lunch eller något och springer mot bussarna.
Där får jag bara vänta i fem minuter, tack och lov.
Vissa hade fått stå där i en halvtimme.
Sen tar det en evighet att komma till varenda station, förstår inte hur folk orkar ta bussarna på morgonen egentligen.
Visserligen hade jag inte något att underhålla mig med, men i alla fall.

När jag kommer till den stationen innan slutstationen så säger busschauffören att tunnelbanan är igång igen, så naturligtvis går jag av då, det gjorde ju alla.
Men så kommer man ner till själva tunnelbanestationen och ser att tåget först kommer om sju minuter, och jag fasade för det värsta att jag skulle komma sent.
Vilket jag också gjorde, men det gjorde läraren också så jag klarade mig.

Lektionerna var ganska intressanta, möjligtvis somnade man nästan när vi höll på att titta på en dokumentär om valfusk på samhällskunskapen, och matten var väl inte heller så där jättekul.
Speciellt när man ser så ointelligent ut den större delen av lektionen, när man inte förstår något.
Som tur var har vi så underbara lärare, annars skulle jag nog vara helt uttråkad.

Nu till något roligare, jag låter bilden tala för sig själv:


Haha, känns så jävla bra.
Jag valde nog inte fel linje trots allt, även fast jag är lite tveksam till tidningar och artiklar.
Issa och jag skrek när vi såg mitt resultat, vi verkade ju väldigt normala. :)

Lovade även Nathalie att lägga upp skivomslagen sedan, men det får jag göra imorgon när jag har Medieproduktion.
Men kan lägga in min filmaffisch istället, den som blev betygsatt.
(Den som jag påbörjade innan var riktigt illa, haha så jävla glad att jag avbröt processen där alltså.)

Filmaffischen är inte normal, väldigt barnslig I guess, och väldigt udda.
Påminner om något disney skulle göra, haha.
Jag la ju in filmaffischen här förut som miniatyr, men jag lägger in den igen.

När vi ändå talar om film så kan jag berätta att jag inte tittade på Arkiv X igår, jag orkade bara inte.
Så jag tittade inte på något.
Det verkar som att jag inte kommer att kunna se på film när det är vardag.

Och i helgen kan jag inte heller, för då är det städdag.
Ingen får röra mitt rum, haha.
även om mamma plockade på sig lite när jag låg och sov.
Nog vaknade jag alltid.

Har inte heller kunnat läsa något, känns lite trist.
Kommer inte ens ihåg vad kapitel ett handlade om, känns så avlägset.
Men jag kommer ihåg en sak.
Jag älskar denna gamla bok, den har så många missade bokstäver i sina ord att det är sjukt kul.

Gissa vad detta ska stå egentligen:
Det var inte på långt när lika pampigt som henns faras, men det var vackert.

Som sagt, man måste verkligen älska såna översättningar. <3
Har nog inget mer att säga nu.
Det känns som om jag bara skriver dagbok här, ett inlägg per dag.

Egentligen borde man göra som min kompis att börja med scrapbooking, fast istället för vanliga fotografier så kan jag skriva ut alla saker jag gör på medieproduktionen eller några andra saker som jag är stolt över.
Det är något att tänka på.

Jag får alltid mina idéer när jag skriver för mig själv så här.
Underbart.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0