Typiskt

Hade precis kommit igång och sådär så är tiden över.
Det är bara en fråga jag inte forstod.
Vilka tidningar man fått inspiration av.. måste det liksom vara samma ämne eller går det med vilken som helst?
Usch, det var jobbigt.
Hoppas han inte betygsätter moment 1 samma som själva artikeln sen bara.
Annars är jag körd.
Åh gud, vad ska jag göra?

Mår fortfarande illa, som tur var så har det inte skett en sån olycka än.
Inte gjort det sedan jag var 9 år och blev åksjuk på planet.
Jag är på allmänt otrevligt humör idag, min översnälla mamma erbjöd sig att köpa några hobbytidningar och så till mig, men jag bara fräste åt henne att tiden redan var över.

Vill bara sova av mig det här humöret, är aldrig glad när jag är sjuk, i alla fall inte över telefon.

Comments:
Posted by: Stina

Svar: Tack! Tyvärr orkar jag inte uppdatera så ofta men lite bilder då och då blir det i alla fall :) Och enklast är väl att bara säga Sailor Moon, så förstår alla? Annars är ju Usagi det namn dem flesta nog skulle känna igen :) Dem flesta gillar ju trots allt inte dubbade saker.



Krya på dig! Krama länge

2010-10-26 @ 23:52:28
URL: http://xsanah.blogspot.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0