Skivomslag

Åh nu var man äntligen klar med det sista i uppgiften: "Skivomslag" i Medieproduktionen.
Lite sent lämnar jag in nu, men förhoppningsvis märker min lärare inte det.
den blev lite konstig, men jag orkar inte hålla på mer med den och den ser ju faktiskt inte så jättekonstig ut när den är föminskad, haha.
Här på sidan har jag gjort den jätteliten så allt ser lite pixligt ut, men det gör inte det annars, jag lovar.

Och jag vet att det saknas ett hål, men jag kommer fixa det också, men rom byggdes inte på en natt.
Dock så tror jag att hålet gör det, eller tas bort som i detta fall.

Jag är så himla trött just nu, var varit vaken sedan klockan 06:45, och jag sov inte ens när jag kom hem som jag annars brukar göra.

Jag längtar till vintern, den underbara kylan.
Haha, nej jag har faktiskt en anledning till att sakna kylan.
Varm choklad.
På min skola får vi matkort, så jag kan bara gå in på 7Eleven någon dag då jag börjar sent och kan köpa en varm choklad och gotta mig i det, mums.

Dagens roligaste var när min colaflaska exploderade, haha.
Någon måste ha velat skoja med mig och skakat på den, och som jag naturligtvis inte var beredd på.
När jag öppnade så blev det som ett vulkanutbrott från flaskan som var 1,5 liter också.
En stor del av sängen och en stor del av golvet drabbades av colan.

Åh, jag är så trött just nu, vill kolla på Arkiv X, men är alldeles för trött för att ens sätta på tvn.
Vi får se hur det blir.
Har aldrig sett Arkiv X förut, (har ändå alla säsonger konstigt nog, min mamma gillar serien) och när jag sett första säsongen så blir det en riktig recension av den.
Usch, är alldeles för trött.
Som tur var får jag sovmogon imorgon till 11 om inget går fel.

Comments:
Posted by: nath

LÖVELY skivomslag Tessie! Men det har jag ju redan sagt :D

2010-10-20 @ 02:14:34
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0