Sailor moon

Ja, jag är fortfarande inne i Sailor Moon-fasen, eller hur man ska kalla det.
You just gotta love it.
Men slutet på säsong ett och början på säsong två är ju sjukt dåliga?
Uh, ska inte spoila något alls, det blir bäst så.

Har varit hemma idag igen, det är skitjobbigt att må så illa som jag gör.
Men imorgon ska jag till skolan igen, ÄNTLIGEN.
Fast där väntar ett prov på mig, uh.. och i matte dessutom.
Suck, jag önskar jag var smart.

Sedan kommer det även vara TVÅ prov på fredag för mig, hemskt.. i samma ämne också.
Och jag och samhällskunskap.. Nej det funkar bara inte.
Jag tycker det är intressant, men jag kommer inte ihåg något.

Oh well.. See you later :)

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0