Sailor Moon och kusin

Hej, har inte varit så aktiv här på sistone.
Vilket helt beror på att jag fick veta i torsdags att min kusin skulle komma över helgen, redan dagen efter.
Och självklart så måste jag ha tid för henne, så bloggen åkte väl lite åt sidan.

Okej, det är kanske inte helt sant.
Jag har tittat lite på Sailor Moon idag också, så jag har väl överlåtit henne till mina föräldrar lite.
Och hon är född 90, så jag antar att hon trivs bättre med dem kanske?
Eller jag vet inte.


Sailor moon episode:1

hanna | Myspace Video

Här kan ni se första avsnittet av Sailor moon, finns även som engelsk dubbning.
Fast jag gillar japanska, det låter gulligt och roligt vissa gånger.

Jag skulle ju recensera Matenrou operas senaste album, men jag har bara kommit halvvägs.
Men den kommer upp snart.
Tänkte bara att jag skulle slänga in ett inlägg så ni vet att jag fortfarande lever. ;)

Och jag kan ju fortsätta med att slänga in ett avsnitt av något i fortsättningen, anime och vanligt.
Bara tänkte det.

Comments:
Posted by: Pernilla Lekzén

Haha

Du visste att jag skulle komma tidigare än så

Det var mer än 2 dagar innan

Det var bestämt långt innan

2010-10-25 @ 19:10:04
URL: http://lekzen.blogg.se/
Posted by: Pernilla Lekzén

För det andra, du borde länka till min blogg

2010-10-25 @ 19:11:18
URL: http://lekzen.blogg.se/
Posted by: Stina

Jag är med född 90. Du är mysigare att umgås med ändå ^^ Anyway, jag har lyssnat när min kompis babblat om Sailor Moon i flera år nu så jag har lärt mig en del om det där med. Även om jag tittade på svenska versionen av det när jag var liten.

2010-10-26 @ 13:56:20
URL: http://xsanah.blogspot.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0