Nattens tankar

Jag borde egentligen sova, det vet jag innest inne.
Men det går bara inte.
Kanske håller jag på att komma in i mina gamla sovvanor?
Fast jag kommer ändå gå till skolan, även om jag inte sovit alls.
Jag skulle kunna läsa en bok, men jag har inte lust att bråka med mamma mitt i natten i fall hon vaknar.
Livet skulle vara så mycket lättare i fall man inte behövde sova alls, fast det skulle väl skolorna och jobben utnyttja så att man inte fick något liv alls.

Min katt har bara velat äta upp mina sladdar idag, jag vet inte om det beror på att det kliar i tänderna eller något?
Men jag har fått övervaka honom hela tiden så att han inte förstör något som han gjorde när han var kattunge, jag vet inte hur många nya mobilladdare vi var tvungna att köpa.
Det är synd att jag inte har så många bilder på den här datorn, eller jag vet faktiskt inte vad jag överförde från min gamla.
Mitt minne är inte direkt det bästa.

Nu när jag har tittat efter så ser jag att jag inte har några bilder alls från min gamla dator?
Jag får fixa det där någon dag.
Eller möjligtvis ta några nya bilder, det funkar ju också.

När jag tittar runt i mitt rum så fattar jag inte hur jag orkar ha det så stökigt.
Men det är skönt att det snart är jul, för då får jag en lust till att städa och göra det fint, kanske till och med börjar lyssna på musik igen?
Jag kan nästan föreställa mig det, och det gjorde mig lite mer glad.

Och jag vill fortfarande fixa designen, för jag trivs inte med det här temat jag har nu.
Är verkligen ingen modebloggare direkt.
Haha, jag kan ju antingen sno min halloweendesign som jag har på min andra blogg som jag lagt åt sidan, möjligtvis för alltid.
I alla fall headern, resten ser för jävligt ut.
Ska nog göra det så är jag på rätt väg i alla fall.

Fan vad mycket smartare man blir av att skriva för sig själv i ett inlägg.
Det är som att få svar på en massa frågor.

Men ska nog sluta skriva en massa nonsens nu.
God natt alla! :)

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0