My day

Shit, tror jag totalt misslyckades på matteprovet idag.
Jag gissade på varenda fråga, sen trodde jag att jag kunde en VG-fråga, men kom på att det var så man räknade ut geometri och inte bråk.
Uh, vill glömma bort det där.

Imorgon har jag en lektion, egentligen två, men vi gör ändå inget på engelskan för att vi inte har någon lärare.
Trevligt värre.
Dock så måste jag göra två olika prov då, i samma ämne ofc.
Och jag vet fan inte hur jag ska klara det, vill ju inte ha IG i samhällskunskap direkt, speciellt inte när jag verkligen tycker att det är intressant.
Det är mitt dåliga minnes fel, suck.

Sedan så har jag inte läst på ett tag heller, orkade inte när jag var sjuk, och nu när jag mår mycket bättre så har jag inte tid.
Är på sida 30 ungefär på båda böckerna jag läser, och så har jag inte läst på typ två veckor eller nåt?

Nu bjuder jag på en bild med Sailor Moon och gänget, haha.
You just gotta love it.
Är på säsong två nu, avsnitt 22.
Eller ja, om man räknar med alla säsonger så är jag på avsnitt 68 av 200.

Yep, har en lång väg kvar, men det är så jävla värt det!
Och jag lovar att inte tjata så mycket om Sailor Moon, jag vet att jag snart är en 17-årig tjej (om 23 dagar) och att jag borde slutat kolla på sådant för längesen.

Men så är jag fortfarande ett litet barn inuti så jag kommer alltid titta på sånt här, men jag kanske inte borde plåga mina små läsare för det. ;)

Well, jag kanske borde plugga nu så att jag har lite koll imorgon i alla fall.
Kanske slänger in ett inlägg senare.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0