Läser

Okej, så nu har jag läst 40 sidor den här halvtimmen.
Läser River Heights 2, och jag vet inte om det bara är jag som är konstig, men den har blivit sjukt mycket tråkigare.
Det kanske beror på att jag vill läsa Harry Potter-böckerna snart.

Har redan tjuvkollat lite på bilderna från den nya filmen som kommer snart, och jag har inte läst den boken.
Yep, är sjukt konstig.
Så borde jag typ vänta med att läsa böckerna som jag läser nu och börja med Harry Potter istället?.
Åh... jag vet inte.

Jag orkar inte ens se på Sailor Moon eller något, och jag har sjukt tråkigt.
Har svårt att tänka också.
Kanske är därför, det är ju faktiskt på Japanska med engelsk text så det kanske inte är så konstigt?

Orkar inte heller se på förra veckans Smallville, eller den från i lördags eller söndags, minns inte.
Inte heller Gossip Girl, The OC och alla andra serier jag påbörjat men inte avslutat.
Uh, vad ska jag göra för att roa mig själv?

Aja, jag får väl diskutera saken med min hjärna, det kan nog ta ett tag.

Comments:
Posted by: Stina

Du borde absolut läsa Harry Potterboken genast!

2010-10-30 @ 01:40:05
URL: http://xsanah.blogspot.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0