Introduktion

Jag har haft en del bloggar förut som jag helt tröttnat på innan, inspirationen försvinner och sedan så tröttnar man på designen och orkar inte heller göra en ny.
Denna gång ska jag försöka blogga längre, mest för min egen skull.
Mitt minne är rätt så kort, och mina datorer jag haft under alla dessa år har gått sönder på ett eller annat sätt.
Alltså kan jag spara mycket av mina bilder och sånt på bloggen ifall allt försvinner.

Men jag kanske borde skriva lite om mig själv.
Jag heter Therese och bor i Stockholm.
Mitt liv har varit ganska ja, jag vet inte riktigt hur man ska förklara det, men jag fick gå i sjuan två gånger för att jag skolkade en hel termin för att jag inte gillade läraren.
Så nu går jag första året på gymnasiet, Media med inriktning Journalistik.
Jag gick ganska sällan till skolan i nian, jag hade väl kanske 4% närvaro eller något men fick ändå 65 poäng och kom in på Journalistik, tack vare att jag gjorde nationella proven och sådant.

Nu har jag däremot full närvaro, inte varit borta alls från skolan, och ändå har nästan en hel    termin gått, känns jävligt bra måste jag säga.
Kanske det beror på att jag har halvdagar och inte tröttnar lika snabbt då, och så har jag helt underbara lärare och roliga lektioner.
Medieproduktionen är en klar favorit.
Hittills har vi fått hålla på i photoshop, och uppgifterna vi har fått där är sjukt roliga.
Jag kan visa en filmaffisch jag gjorde där, men den är ganska udda.
Klicka på bilden för att få den större.

Här i bloggen kommer jag att lägga ut foton, photoshop-arbeten, recensioner på filmer och böcker och en massa annat.

Och bara så att ni vet så kommer jag att ändra designen här, jag kommer inte ha den här mallen som jag har nu.

Comments:
Posted by: Pernilla Lekzén

:D

2010-10-20 @ 10:44:43
URL: http://lekzen.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0