I'm in BIG trouble

Åh gud, jag är en sådan person som gör allt i sista minuten.
Vilket inte alltid går så bra.
Speciellt när man inte förväntar sig att bli magsjuk.
Jag har en inlämning IDAG, och jag har inte ens börjat med uppgiften...
Liksom vad fan finns det för hobbytidningar?

Uppgiften går ut på att man ska skriva en artikel och fota en bild själv.
Fast inte i detta moment.
Här ska vi svara på frågor, och berätta vilka tidningar vi har blivit inspirerade av.
Och jag ska ju till Göteborg om en vecka, och då kan jag ju intervjua min kompis om hennes besatthet av scrapbooking, men vilken tidning tar upp något sånt?

Jag har inte heller tillgång till någon sådan tidning nu när jag är hemma och är sjuk.
Fan, och min kompis svarar inte ens när jag ringer.
Detta kan inte sluta bra, inte bra alls.

Ska se på Sailor moon nu, eller Romeo x Juliet, eller Scooby doo..
Haha.
Eller så blir det desperate housewives, vilken blandning.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0