Godmorgon!

Klockan är 03:09 just i detta ögonblick så jag skriver detta.
ni glömmer väl inte att ställa om klockan om ni inte gjort det.
Känns som det var förra veckan jag ställde om klockan sist, där ser man vad stor koll jag har på tiden, haha.

Jag sitter och tittar på Sailor Moon, no surprise there.
Men efter detta avsnitt borde jag nog sova.
Måste ju börja packa imorgon, en väska packar ju inte sig själv tyvärr.

Jag har fortfarande hållt på att lägga in böcker i min lista på Goodreads.
Har kommit upp till 356 böcker som jag äger nu.
Har fortfarande mycket kvar dock.

Jag har inte ens hunnit läsa alla jag har, det är sjukt frustrerande.
Är rädd för att jag inte kommer hinna läsa alla innan jag dör.
Och det är en ganska tragisk tanke.
I sådana tillfällen vill man bara leva för alltid, dock inte som vampyr.
Skulle vilja se ung ut och leva för alltid utan att behöva mörda människor.
That's the dream.

Skriver mer senare under dagen. :)
Kanske t.o.m. lägger upp ett avsnitt av någon bra serie.
Pokémon? Romeo x Juliet? eller kanske något som inte har med anime att göra. ;)

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0