God morgon världen!

Okej, det kanske inte är morgon längre och jag har ju varit vaken runt tre timmar nu så.
Jag sitter och tittar på nickelodeon nu för tillfället, och gissa om jag blev förvånad när jag såg en TECKNAD serie där de pratar på ENGELSKA.
De dubbar ju allt nuförtiden, och då syftar jag på de serierna som har med riktiga människor i, de har ju alltid haft de tecknade serierna på Svenska.
Och nu är det på Engelska UTAN svensk text också.
Om serien hade varit bra så hade jag varit i sjunde himlen nu.

Jag har fortfarande inte kommit på någon bra design, ingen inspiration alls.
Kanske borde jag göra något enkelt istället för avancerat?
Och det är ju halloween snart, så kanske en halloween-design skulle vara kul att ha?
Så kan jag göra en "originaldesign" medan den finns uppe.
Låter ju sjukt bra nu när jag tänker efter, nu måste jag bara ha inspiration till det också.

Jag måste verkligen börja skriva mer intressanta inlägg snart, och med bilder, är ju astråkigt utan ju.
Kanske jag måste hälsa på en gammal vän som heter Google och låna lite bilder, trots att jag inte gillar det till 100%.
Okej, jag kan ju alltid börja skriva lite recensioner.
Men först ska jag fixa en halloweendesign, läskig eller rolig? Vi får väl se...

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0