Fandå.

Tänkte att jag skulle slå in Mariams julklappar idag, (jag åker på på tisdag och det är enda chansen att kunna ge henne) men så hittade jag inget julklappspapper alls.
Har ingen aning vart de har tagit vägen, inte ens vanligt presentpapper hittade jag.

Och det känns lite snålt att använda tidningspapper, och sen så blir man ju alldeles svart om fingrarna och det är ju inte så trevligt.
Får väl köpa julklappspapper imorgon, om det säljs nu? annars får jag ta vanligt presentpapper och dekorera själv eller något.

Så... något nytt som har hänt? Nej, inte alls. Något gammalt då? Kommer inte på något.
Detta var ju mitt mest upplysande inlägg ju. ;)

Uh, skriver mer sen, när jag har något mer vettigt att säga.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0