Design + Smallville + Annat

Som ni alla kan se har har inte det där modetemat här på bloggen längre, tack och lov.
Min underbara vän Nathalie har hjälpt mig lite (läs: mycket) med kodningen och så, hon är guld värd.

Förutom det händer det väl inte så mycket.
Kanske ska säga att jag fick två stycken MVGn idag, jag vet... TVÅ.
Jag har aldrig fått ett i hela mitt liv.
Det var även i en av de svåraste kurserna också, i alla fall för mig, Datorkunskap.
Liksom jag vet inte var de olika sakerna i en dator heter och så, men på något sätt lyckades jag faktiskt få MVG i alla fall.

Okej, ska sluta tjata om det nu.

Såg Smallville för en liten stund sedan, på säsong 10 avsnitt 4.
Kan inte fatta att det är sista säsongen.
Visserligen har den blivit sämre med åren, men nu när säsong 10 har kommit igång så börjar jag känna Superman-känslan i handlingen.

Och det är verkligen något positivt, för innan har man bara försökt att hålla Smallville vid liv genom att försöka komma på ett tema.
Det var inte så ifrån början, då fick man bara följa med i allas liv och träffa olika människor med olika förmågor.

I de senare säsongerna har det alltid bara funnits EN fiende som måste stoppas, och det blir ganska långtråkigt efter ett tag.

Det är synd att den har börjat bli superbra igen nu när det är sista säsongen, för då kommer man bara vilja se mer sedan.

Jag ska upp tidigt imorgon.
Har idrott första lektionen, och sen så slutar jag 17.00 eller något.
Som tur var är det bara teori och inget praktiskt, för jag mår jättedåligt när jag springer och inte har ätit något.
Kan ju meddela att jag inte heller kan äta frukost för jag mår illa av att äta på morgon.

Hade mycket hellre velat städa mitt rum hela dagen.
De som känner mig vet att jag inte gillar att städa och har det väldigt stökigt i mitt rum, men jag har den där känslan att vilja ha ett rent rum igen.
Det måste vara för att det snart är jul, helt klart.

Kan knappt vänta till att få fixa lite julstämning i mitt rum.
Dock kommer vi inte ha någon julgran tror jag.
Vardagsrummet där nere ser ut som ett bombnedslag, och på övervåningen finns det ingen plats, vilket jag tycker är lite synd.
Det förstör lite av den blivande julstämningen i huset.

Jag längtar tills jag kan köpa julklappar till familj, släkt och vänner.
Det roligaste innan jul är ju att leta fram något som man vet kommer göra någon glad, så jag får redan nu tänka på några perfekta julklappar.

En sista sak innan jag avslutar detta inlägg...
Jag borde verkligen ta en före- och efterbild på mitt rum då det är från stökigt till städat, skulle nog bli en stor skillnad, och otroligt kul att se.
Jag får låna pappas kamera sedan :)
Och jag ska städa mitt rum själv, ingen får hjälpa till..
Nu ska vi se hur det här kommer att gå...

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0