Yay, nästan gjort allt på listan!

I really want to read something, but I'm to tired for that.
So I'm watching Smallville on my new Tv!

Okej, jag skriver på Svenska.
Även fast jag gillar Engelska bättre.

Jag kollar på Smallville genom min nya TV's USB-uttag, som är awesome by the way.
Men jag ska nog berätta lite om min dag, som jag alltid gör.

Jag hade satt väckarklockan på 12:00, men min älskade kusin Pernilla väckte mig genom att ringa mig klockan 11:00.
Jag hade redan planerat dagen att åka till Gamla stan och köpa en bok till min andra kusin i julklapp.
Men saker blir inte alltid som planerat, därför har man bara ett mål, och det är inte målet som räknas utan vägen dit.
Så istället så åkte vi båda först till Gamla stan till science-fiction-bohandeln och köpte en speciell vampyrbok.
När jag hade betalat för den så såg jag en viss bok som inte skulle vara släppt förrän den 4 Januari.
Och den kostade även under 100 kronor, och det var precis så mycket jag hade kvar.

Den boken vill jag ju självklart ha, och den köpte jag.
Men tror ni att jag köpte den till mig själv?
Nej, för min älskade kusin älskar också vampyrböcker och just den serien, och det är ju faktiskt jul.
Vilket är den tid då man ska tänka på andra och inte på sig själv.
Det spelar ju faktiskt ingen roll om jag köper den nästa månad, då jag har råd.

Jag vill se min kusins reaktion när hon öppnar det paketet.
Kommer bli så härligt.

Sedan så gick vi vidare till panduro på kungsgatan, och herregud vad mycket min kusin köpte.
Hon köpte i alla fall bokstäver till mig som jag verkligen behövde.
Awesome.
Dock så måste jag betala henne 30 kronor.

Efter det åkte vi till Solna, men vi gjorde inget där typ.
Så vi åkte till Husby och höll på att frysa ihjäl, det var över -18 grader.
Vi höll på att leta efter Tempo för att hämta mitt paket.
Yes! Det som innehöll en massa tvillingböcker, dock så saknades en.
Så vi får se hur det blir.

Nu ska jag fortsätta se på Smallville.
Spoiler..


Tess Mercer är en luthor ;o

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0