Woho!

Nu kan jag bocka av en sak från listan i alla fall!
Och nej, det är inte julgranen än, och jag är inte heller klar med julklappen åt mina föräldrar...
Men... Jag är klar med julkorten!
5 stycken blev det totalt, så de som får julkort av mig i år borde känna sig unika och älskade!

Haha..
Jag har redan glömt vad som står på listan att göra.
Så det kanske var bra att jag skrev in listan i bloggen i alla fall.
Även om det tog tid.

Eller jag är faktiskt inte riktigt klar med julkorten än.
Jag måste stämpa baksidan med en sigillstämpel, får verkligen inte glömma det.
Det är ju det som gör mina julkort unika.
Och att jag har arbetat hårt med dem, men det hör inte hit.

Jag lovar att visa bilder lite senare, de andra korten skulle till folk som inte läser min blogg, men nu är det så att Nathalie och Mariam läser min blogg lite då och då, och det är ju ingen överraskning om de ser.
*Mohahaha*

Jag ska nog lägga mig nu, klockan är ju nästan 4.
Näst på listan blir väl att städa?
Min kusin (Oj shit, glömde göra julkort till henne!) kommer ju hit idag vid fem, på eftermiddagern menar jag ju då självklart.
Hon ska sova över så vi kan åka till min mormor i Täby senare.

När hon kommer kanske vi kan göra pepparkakorna och pynta dem?
Då har jag ju bockat av ytterligare en punkt.
Det går ju snabbt det här.
Och nu är jag jättehungrig.
Kan komma på en massa svärord på det, men jag är fortfarande chockad över den gamle mannen som sa att jag hade ovårdat språk när jag ser priset på godis i en viss affär som heter ICA.

Så jag kommer nog inte svära på ett tag, det blir väl mest bara i mitt huvud.
Nu kom jag på ett till svärord, måste göra en uppsats/hemtenta på ekonomi också.
Är hur sen som helst.
Förstår inte hur mina lärare orkar med mig egentligen.
Och ger med chans efter chans att klara mina arbeten.
De måste verkligen älska sitt jobb.

Hungrig :(
Nej, nu går jag och lägger mig och bockar av en punkt till.. den med vilandet. ;)

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0