Trött

Har nyss läst ut Last Sacrifice.
Försökte skriva en recension men jag klarar inte av det just nu.
Allt jag kunde komma på var vad att handlade om, vet bara inte vad jag ska tycka om den.

Såklart var den jävligt bra, men hur jag ska uttrycka den är lite svårare.
Ska recensera lite senare, när jag inte är lika trött eller chockad av det som hänt i boken.

Lite av det när jag läste det kändes så bekant.
Vet inte varför.
Men nu måste jag sova.
Jag ser ljusblixtar lite överallt när jag kollar, och jag antar att det inte är så bra.
Så jag ska helt enkelt sova och ta det lugnt, och smälta boken lite så kanske jag kommer på något vettigt att skriva om den.

Känner mig bara på spoilerhumör nu.
Och det är ju inte så jättekul.

Haha, är helt borta.
Godnatt!

Comments:
Posted by: Pernilla Lekzén

Jag kan bara meddela dig om att alla saker ligger redan ner packade i kartonger

2010-12-04 @ 22:13:30
URL: http://lekzen.blogg.se/
Posted by: nathalie

Tack <3

2010-12-05 @ 15:23:16
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0