Öppet Hus!

Hej!
Senare idag ska jag vara på öppet hus för min skola; Jensen gymnasium Norra.
Det börjar klockan 18.00 och är till 20.00, kommer att hungra ihjäl dock.
Men det ska bli så jävla kul!
Tulegatan 44, det är bara att komma dit. ;)

Det är inte första gången som jag är på ett öppet hus för ett gymnasium, jag har hjälp min kusins skola några gånger också, fast då skrämde jag väl iväg alla, jag hoppas att jag har nån koll nu i alla fall.
Kan ju alltid skryta med min filmaffisch. ;)

Och nu till något annat, att köpa frimärken har blivit så jävla dyrt nuförtiden.
Det är billigare att köpa på adlibris.com, istället för att sälja en bok för 15 + porto till någon.
Förstår inte hur adlibris har råd?

Suck.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0