Nyår och tekniska problem

Wow. Snart är det inte 2010 längre.
Snart är vi ännu mer "framtid" än vad vi är nu.

Det verkar som om alla mina tekniska prylar vet om det.
Först så blev min mobil helt förvirrad och får ingen täckning alls.
Den ville inte heller visa mina gamla sms eller några av mina kontakter där.
Så nu får jag ha mammas gamla.

Sedan sa jag till Nathalie ungefär 3 dagar innan det hände.
Att snart kommer väl säkert datorn gå sönder också för allt som är tekniskt förstörs väl nu.
Och sant som det är sagt så började fläkten låta som en gräsklippare. Och jag överdriver inte.

Så nu sitter jag vid min gamla minidator. Som för övrigt inte kan skriva kommatecken eller m utan att jag kopierar in det.
Jag hoppas bara inte att min älskade nya TV går sönder. För jag har verkligen fäst mig vid den.

Sedan så är min mage svullen.
Inte för att jag är gravid utan mer för att jag åt lite för mycket pepparkaksdeg.
Jag antar att man aldrig ska baka pepparkakor själv.

Så nu ska jag trösta mig med varm choklad och Isande eld.
Isande eld är en bok alltså.
Fortsättningen till nattens gudinna som jag skrev här innan.

Tror jag i alla fall?
Annars finns recensionen även på musikfilmochbok.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0