Julkort

Just det, jag känner mig även stressad ang. alla julkort som ska göras OCH skickas.
Har hunnit med tre stycken än så länge.
Två som är fina och en som blev väldigt ful.
Men mariam säger att den är fin, då kan hon ju få den, haha.
Här kommer bilder:

Första julkortet här är till mina "farföräldrar", de är inte mina riktiga dock.

 

Och här är julkortet som inte blev så fin, tycker den vart lite tråkig.

 

Här är det tredje julkortet, jag jag blev ganska nöjd över. Man måste öppna fönstret för att kunna öppna innehållet. Fiffigt va ;) Blir bara lite jobbigt i längden.

 

Det är de enda julkort jag har gjort, och jag måste göra massor mer alltså.

Vet inte hur jag ska hinna.


Comments:
Posted by: Micaela

Tycker det i mitten var finast jag!!

2010-12-17 @ 13:57:43
URL: http://micaelajohans.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0