Avslutning

Klockan 09:00 idag har jag skolavslutning.
Och jag funderar starkt på att vara vaken hela natten, men börjar redan känna mig trött.
Men det ska nog gå.

Förutom det har mina foton äntligen kommit.
Nu kan jag äntligen fortsätta på min scrapbook som ska vara klar tills julafton, som är ganska snart.
Gissa att jag känner mig lite stressad.

Ska även hämta ett paket med 23 böcker i johanneshov, eller vart det nu låg någonstans.
Fast det blir på måndag, ahh.. får äntligen en massa tvillingböcker.
Sen nästa vecka eller veckan efter det så kommer jag att hämta ett paket på posten, thank god att det inte är lika långt ifrån som johanneshov.
Och den innehåller 12 böcker om jag inte minns helt fel.

På måndag passar jag även på att ta med mig sjukt många böcker till Myrorna i St. Eriksplan.
Tomtebogatan 5, eller vad adressen nu är.
Finns böcker i alla sorter, tänkte skänska bort dem istället för att sälja.
Det går ju åt välgörenhet, så det är ju bara bra.


Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0