7 dagar kvar

Herregud, det är inte långt alls till Julafton.
Saker som måste göras inom sju dagar, helst innan:

  • Bli klar med julkorten (får dock använda vanligt frimärke)
  • Städa huset
  • Julpynta
  • Sätta upp granen och pynta den också (!)
  • Bli klar med julklappen till mina föräldrar (oh god, please help me)
  • Baka pepparkakor och dekorera dem med kristyr
  • Köpa julklappar till mina kusiner som kommer
  • Hämta böckerna på måndag, och lämna innan på myrorna
  • Hämta min söta platt-tv och installera den, fast det går efter jul också.
  • Försöka ha en normal och stressfri vecka (som om det nu kommer att bli, suck.)
Well, det är allt jag kommer på för tillfället.
Dock så borde jag nog sluta skriva upp sakerna jag ska göra och faktiskt göra dem också.
Jag börjar med julkorten, för mina föräldrar får ju inte se scrapbooken som jag gör till dem.
Thank god att fotona har kommit, vet itne hur jag skulle ha gjort annars.

Comments:

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail address: (Won't be published)

URL/Website:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0